Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej
Zapytanie ofertowe:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy Istniejącego zadaszenia, wykonanie dodatkowego zadaszenia dwóch tarasów, wykonanie dodatkowego zadaszenia nad dwoma wejściami i orynnowanie budynku mieszczącego się przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 10A; 17-200 Hajnówka z uwzględnieniem poniższych wymagań:
1. Tryb ustalenia zamówienia:
Zamówienie nie podlega procedurom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2022r., poz.1710 ze zm.) na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 tej ustawy - przewidywana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł.
Zamówienie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej niezbędnej do przeprowadzenia przebudowy istniejącego dachu o powierzchni 498 m2 , wykonania dodatkowych dwóch zadaszeń nad tarasami o łącznej powierzchni 129,50 m2,wykonania dodatkowych zadaszeń nad dwoma wejściami do budynku i wykonani orynnowania całej powierzchni. Wystająca część dachu poza budynek a także orynnowanie powinno uwzględniać miejsce na docieplenie ścian budynku przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 10a; 17-200 Hajnówka nr geodezyjny działki 1502/100, obręb Hajnówka.
2.2 Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna spełniać wzmagania zawarte w obowiązujących przepisach prawa, wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa.
2.3 Zakres usług wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z projektem budowlano-wykonawczym przebudowy istniejącego zadaszenia, wykonania dodatkowego zadaszenia tarasów, wykonania dodatkowych dwóch zadaszeń wejść do budynku, z ociepleniem dachu na całym budynku, z uwzględnieniem wykonania konstrukcji więźby dachowej krokwiowej drewnianej pozwalającej w przyszłości na wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku a także orynnowanie budynku.
b) Wszystkie konieczne uzgodnienia dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Opracowanie dokumentacji kosztorysowej na wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
d) Wykonanie przedmiaru robót,
e) Uzyskanie stosownych zgód, uzgodnień, wytycznych, decyzji administracyjnych i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
f) Udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzanie zmian do dokumentacji projektowej, (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,
g) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
h) Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
i) Uzgodnienie każdego etapu projektowania w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałowych z przedstawicielem Zamawiającego.
j) Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu / dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.
k) Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej / mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
l) Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.
m) Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
n) Przedmiot zamówienia należy wykonać w techniczne tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej)
o) Opracowanie projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach, a kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy, przedmiar robót w 1 egzemplarzu, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach,
p) Wykonawca dostarczy również płyty CD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną.
q) Prace projektowe dotyczą czynnego budynku
3. Informacje szczegółowe:
1) W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie:
a) Przebudowę istniejącego zadaszenia, wykonanie dodatkowych zadaszenia dwóch tarasów, wykonanie dodatkowego zadaszenia nad dwoma wejściami do budynku, docieplenia dachu i orynnowania budynku mieszczącego się przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 10A; 17-200 Hajnówka.
b) Przebudowa zadaszenia oraz umiejscowienie orynnowania powinnouwzględniać możliwość docieplenia ścian budynku.
c) Wykonanie więźby dachowej.
d) Impregnację elementów drewnianych więźby dachowej.
e) Folia wstępnego krycia,
f) Wykonanie instalacji odgromowej
g) Wykonanie obróbek blacharskich z orynnowaniem, wykonanie niezbędnych pomiarów.
4.Termin wykonania zamówienia:
3.1. Zamówienie należy wykonać do dnia 30 kwietnia 2023 r.
3.2. Sprawowanie nadzoru autorskiego: do czasu zakończenia robót budowlanych objętych wykonaną dokumentacją projektową wraz z procedurami odbiorowymi, jednak nie dłużej niż 36 miesięcy od dnia podpisania umowy na wykonanie dokumentacji.
5. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia.
b) Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
c) Zamawiający dokona oceny złożonych ofert zgodnie z przyjętymi kryteriami.
d) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
e) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w szczególności z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza.
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w przypadku, gdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w ofercie:
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) Posiadają wiedze i doświadczenie.
Osoba ze strony zamawiającego uprawniona do kontaktu:
Jolanta Prusinowska tel./fax. 85 6823642, e-mail : pcpr@powiat.hajnowka.pl
7. Miejsce i termin składania ofert:
7.1. Pisemną ofertę cenową należy złożyć w sposób z pośród podanych niżej form, w terminie do 23 stycznia 2023 r. do godz. 15.30.
Przesłać pocztą lub kurierem na adres zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ul. J. Piłsudskiego 10A; 17-200 Hajnówka z dopiskiem na kopercie " Dokumentacja kosztorysowa na remont dachu"
a) Dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ul. J. Piłsudskiego 10A; 17-200 Hajnówka z dopiskiem na kopercie" Dokumentacja kosztorysowa na remont dachu"
b) Przesłać droga elektroniczną na adres: pcpr@powiat.hajnowka.pl
7.2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy
7.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
8. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
8.1. Wypełniony formularz ofertowy.
8.2. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
9. Warunki płatności:
9.1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia po uprzednim podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, podpisanej przez zamawiającego.
9.2. Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
10. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy,
2) Wzór umowy,
3) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Hajnówka, dnia 03 stycznia 2023 r.
Jolanta Prusinowska Dyrektor PCPR w Hajnówce
Metryka strony